Što točno predstavljaju NFC oznake?
NFC oznake ili NFC tags su male, pasivne naprave koje bežično prenose podatke kada dođu u bliski kontakt s uređajem koji podržava NFC, poput pametnog telefona. Zapravo imaju različite primjene, a jedna od istaknutih je u području marketinga i promocije. NFC oznake nude praktičan i interaktivan način za uključivanje korisnika te isporučuju ciljani sadržaj. Postoji mnogo različitih mogućnosti za primjenu NFC oznaka u marketingu i promociji. Stoga danas ćemo vam predstaviti neke od njih.
Na koji način se mogu koristiti NFC oznake?
Pametni plakati: Mogu se ugraditi u plakate ili oglase, omogućujući korisnicima da prislone svoje pametne telefone kako bi pristupili dodatnom sadržaju poput informacija o proizvodu, videa, posebnih ponuda ili poveznica na web stranice.
Ambalaža proizvoda: Brandovi mogu integrirati NFC tag-ove u ambalažu proizvoda kako bi korisnicima omogućili pristup uputnim videima, programima vjernosti ili detaljnijim informacijama o proizvodu. NFC oznaka može sadržavati podatke o nutritivnim vrijednostima proizvoda.
Interaktivni zasloni: Trgovci mogu koristiti NFC oznake u trgovinama kako bi stvorili interaktivne zaslone koji omogućuju korisnicima da saznaju više o proizvodima, usporede cijene i pročitaju recenzije kupaca.
Programi vjernosti: Korisnici prislanjaju telefone kako bi prikupili bodove, iskoristili nagrade ili prime personalizirane ponude temeljene na njihovoj povijesti kupnje.
Marketinški događaji: Na konferencijama, koncertima ili sajmovima. NFC oznake mogu se koristiti na bedževima ili ulaznicama kako bi olakšale brzu registraciju, dijeljenje kontaktnih informacija i pružile ekskluzivni sadržaj vezan uz događaj.
Integracija sa društvenim medijima: Direktna poveznica na društvene mreže potiče korisnike da prate ili dijele sadržaj na platformama poput Facebooka ili Instagrama.
Lokacijski orijentirane marketinške kampanje: Postavljanjem NFC oznaka na ključnim mjestima. Omogućava se pokretanje kampanja prilagođenih lokaciji kad korisnici dodirnu svoje telefone u blizini.
Ankete i povratne informacije: Brandovi mogu koristiti NFC oznake za prikupljanje povratnih informacija i provođenje anketa. Poboljšavajući svoje razumijevanje preferencija i zadovoljstva korisnika.
Unaprijeđene demonstracije proizvoda: NFC oznake mogu se postaviti na demonstracijske proizvode u trgovini ili na događanjima. Pružajući korisnicima interaktivnu i informativnu demonstraciju proizvoda.
NFC oznake nude praktičan i interaktivan način za uključivanje korisnika i isporuku ciljanog sadržaja.
Dakle, NFC tehnologija je svestrana i lako se integrira u različite primjene i industrije. Dostupna je u većini pametnih telefona, čineći je visoko dostupnom širokom krugu korisnika. Upotreba NFC oznaka u marketingu može poboljšati uključenost korisnika, potaknuti vjernost branda te pružiti vrijedne podatke i uvide tvrtkama. Međutim, bitno je osigurati da sadržaj dostavljen putem NFC-a bude relevantan, vrijedan i poštuje privatnost i preferencije korisnika.
Ovdje u Infotag-u možemo vam pomoći da istražite potencijal NFC oznaka i kako privući nove kupce vašem poslovanju!