Transparentnost i povjerenje

Pokažite transparentnost. Uputite korisnika u proces nastajanja vašeg proizvoda. Kupci vole znati više o vama kako bi vam više i vjerovali.

Svaka tvrtka ima nešto što ju razlikuje od drugih, a to što ju čini jedinstvenom su njezini proizvodi ili usluge. Kupci žele znati više o tvrtki u koju ulažu svoj novac – s kakvim vrijednostima se tvrtka identificira, kako proizvodi nastaju i kome se namijenjeni proizvodi rade. Sve to ide prema jednom cilju – stvaranju povjerenja.

Kako bi se postiglo veće povjerenje i transparentnost, neke tvrtke iskoristile su NFC oznake. NFC oznake su male bežične oznake koje se mogu umetnuti u proizvod kako bi se priča o proizvodu proširila izvan tradicionalnih kanala oglašavanja.

Primjer jedne tvrtke koja je iskoristila NFC oznake je tvrtka Loopco Bags koje je specijalizirana za ručno rađene unikatne torbe visoke kvalitete .Svaka LB torba iz nove kolekcije ima ugrađenu NFC oznaku, prislanjanjem mobitela otvara se link gdje možete vidjeti inspiracije za outfite s kojima lako možete kombinirati model torbe.

Ovaj način naveo je kupce da promijene odabir proizvoda koje su kupovali prije i odaberu proizvode koji su proizvedeni prema njihovim osjećajima i vjerovanjima. Transparentnost koju su tvrtke dobile kroz ove NFC oznake stvorila je odnose s kupcima koji su postali vjerni proizvodu.

Ovaj primjer pokazuje nam kako je transparentnost ključna za stvaranje povjerenja kod kupaca. Kupci traže informacije o proizvodu, što je tvrtka napravila kako bi stvorila proizvod, koje su vrijednosti koje tvrtka drži i kako se to prenosi na proizvode koji se prodaju.

 

Iskorištenje NFC oznaka stvara dodatnu dimenziju iskustva kupaca, pozivajući ih da saznaju više o proizvodu. Tvrtke koje iskoriste ovaj alat doprinose stvaranju dubinskog odnosa s kupcima, koji žele imati na uvid sve što se tiče proizvoda.

Stoga, transparentnost i povjerenje su ključni elementi kada je u pitanju uspješnost tvrtke. NFC oznake su samo jedan način kako tvrtke pružaju informacije kupcima, nudeći kupcima priliku da se bolje upoznaju s proizvodima koje su kupili. Kupci cijene transparentnost i žele znati više o tvrtkama iza proizvoda koje kupuju.

0
    0
    Košarica
    Vaša košarica je paznaVrati se u kupovinu